کاپیتان کرمان می گوید همین که این تیم دوبار عقب افتادگی را در زمین حریف جبران کرد یعنی جای امیدواری باقی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران استقلال تا زمان عقد قرارداد با محمدرضا خالدآبادی به علیرضا رضایی اجازه جدایی نمی‌دهند.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تندوتیز از مقامات وزارت علوم در خصوص فرار مغز‌ها گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید.
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال وضعیت این باشگاه را بحرانی دانست و گفت: استقلال دچار یک بحران ناخواسته شده که بیرون آمدن از آن بسیار مشکل است.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: تیم ملی والیبال ایران سرمربی، مربی و دو تن از بازیکنان تأثیرگذار خود را در اختیار ندارد و کنار آمدن با این موضوع در این سطح اصلاً آسان نیست.
بهارستان- در این ویدئو لحظه زنده بیرون آمدن کودک از میان آوار یک خانه در گلستان را می بینید.
سردار آزمون شب عجیبی را در بارانا پشت سر گذاشت؛ از عصبانیت تا یک پاس گل زیبا و در نهایت لحظه ای نفس گیر.
منابع محلی از تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها و وارد آمدن خسارت به بیمارستان تخصصی کودکان در غزه خبر دادند.
احتمال بالا آمدن سطح رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر
گل‌محمدی می‌گوید جام حذفی برای پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل قابل جبران نبودن این مسابقات باید با تمرکز بالا بازی کنند.
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
در توصیه سفر دولت لندن برای اتباع انگلیسی که به قطر سفر می‌کنند، آمده است: تروریست‌ها شاید تلاش کنند تا در قطر حملاتی انجام دهند. حملات می‌تواند شامل حمله به محل‌های بازدید خارجی‌ها شود.
آقاتهرانی در پاسخ به این سوال که «یعنی شما معتقدید که اگر سفت بگیریم امکان دارد اینستاگرام بیاید و با ما همکاری کند؟»، گفت: بله، مانند آنچه که در ترکیه اتفاق افتاد و آمد طبق مقررات این کشور وارد همکاری شد.
با وجود جدایی فیروز کریمی از صنعت نفت تمرینات این تیم در آبادان در حال پیگیری است.
کاظم اولیایی معتقد است مدیرانی که با هزینه‌های پایین‌، در اداره باشگاه‌ها موفق بوده‌اند و شناخت اهلیت لازم را هم دارند، برای مدیریت باشگاهی مثل استقلال مناسب‌تر هستند.
امیر عرب براقی داور بازی گل گهر – استقلال در ثانیه های پایانی این بازی تصمیم شجاعانه ای گرفت و پنالتی درست به زعم کارشناسان داوری را اعلام کرد.
سرمربی تراکتور معتقد است دیدار سختی مقابل آلومینیوم خواهند داشت.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
ما لیگ راحتی نداریم و باید دید بقیه تیم‌ها می‌توانند ملوان را ببرند. ما خیلی کار داریم و باید عملکردمان در دفاع نیز خوب باشد. مطمئناً تیم ما در این یک ماه به حالت مطلوب می‌رسد.
توسعه ظرفیت پتروپالایشی سال هاست در دولت‌های مختلف نادیده گرفته شده و صرف اینکه کشور‌های خارجی حاضر به سرمایه‌گذاری یا فاینانس چنین پروژه‌هایی نشده‌اند، این طرح‌ها جلو نرفته‌اند. با روی کار آمدن وزارت نفت دولت جدید انتظار می‌رفت پتروپالایشگاه به یک سیاست صنعتی اولویت‌دار دولت تبدیل شود؛ اما...
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۱۳۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۶۱ تن از ایشان وخیم است.
منصوریان با آمدن مدیرفنی، از نفت آبادان استعفا داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ